2022./2023. gada sezonā Mihaela Vendeberga kalendārā ir Vito Žuraja Blühen pimizrāde Frankfurtes operā, programma kopā ar Ensemble Modern, kā arī Čajas Černovinas, Jiri Reinversas un Malinas Bangas darbu atskaņojumi kopā ar Igaunijas Nacionālo simfonisko orķestri laikmetīgās mūzikas festivālā AFEKT. Plānoti koncerti arī Ankarā, Bursā un Helsinkos.
Vendeberga operu repertuārs ir plašs –
no Hendeļa Orlando līdz Mocartam, Bēthovenam, Doniceti, Verdi, Bizē, Pučīni, Štrausam un Britenam –
un ietver daudzas pasaules pirmizrādes. 2017. gadā ar Burvju flautas un Ariberta Reimana Gespenstersonate jauniestudējumiem Vendebergs atgriezās Berlīnes Valsts operā. Hallē viņš diriģēja Bēthovena Fidelio, Verdi Aīdu, Pučīni Tosku, Mocarta Donu Žuanu un Štrausa Ariadne Naksā, kam šajā sezonā sekoja arī Mocarta Teātra direktora adaptētās versijas jauns iestudējums.
Kā pianists Mihaels Vendebergs uzvarējis vairākos valsts un starptautiskos klaviermūzikas konkursos, kā solists uzstājies nozīmīgos festivālos kopā ar izciliem orķestriem un diriģentiem, piemēram, Džonatanu Notu, Mareku Janovski un Danielu Barenboimu. No 2000. līdz 2005. gadam bijis Ensemble intercontemporain dalībnieks un cieši sadarbojies ar Ģerģu Kurtāgu un Pjēru Bulēzu, kura klavierdarbus 2015. gadā atskaņojis Berlīnes Valsts operā un 2018. gadā – Bulēza zālē. 2021. gadā lable bastille musique paspārnē izdots albums, kurā Vendebergs ieskaņojis Bulēza klaviersonātes.
Klavierspēli Maikls Vendebergs studējis pie Markusa Stendža, Bernda Glemsera un Benedeto Lupo, diriģēšanu –Tošijuki Kamiokas meistarklasē Zārbrikenē. Šajā laikā viņš strādājis arī kā Kamiokas asistents Vupertāles operā (Wuppertaler Bühnen). Vēlāk ieņēmis amatus arī Manheimas Nacionālajā teātrī, Lucernas teātrī un Berlīnes Valsts operā, kur asistējis Danielam Barenboimam un tādiem viesdiriģentiem kā Pjērs Bulēzs un sers Saimons Retls.
en.karstenwitt.com/artist/michael-wendeberg